Pages

Followers

Monday, January 17, 2011

Spaghetti Blognaise

gambar ehsan incik google

Spaghetti Blognaise


Hari ni Ummi anak beranak makan Spagetti je..as per request by Amna..ok gak sekali sekala makan western kann?? tapi perut ummi ni lain ckit..selagi tak dapat nasi, makan la banyak mana pun stil berkeriuk2.. so, dengan pantas ummi pun masak nasi, goreng telur mata..dah siap menu ummi..mesti pelik kan? mcm tu pun boleh makan..ummi memang dah biasa sejak zaman anak dara lagi..ye la..orang kampung kann..kadang2 ikan bilis goreng ngn nasik saje pun boleh..janji ade cili api boleh buat ulam..pergghhh terangkatttt..!!

3 comments:

Bulan said...

bulan suke spahgetti!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

saya suka saya suka, wah mantap banget spagetti itu

Ummi AmnaAmzar said...

bulan: ummi pun suke!!
anje: boleh tahan la.. kalau mkn kat pizza hut sepinggan dah berape kan??