Pages

Followers

Tuesday, January 4, 2011

Jiwa seorang ibu


hmmm...rasa sedih dan sunyi..hiba bercampur baur...
itulah jiwa seorang ibu bila berjauhan dengan anak nya walaupun sekejap..
inilah yang dirasai ummi ketika ini, bila Amna ke sekolah hari ni...
semalam ummi tak terasa sangat sebab ayah cuti. hari ni sangat
terasa sebab kebiasaan setiap pagi bila ayah pegi keje,
ummi akan siapkan breakfast dan akan makan bersama anak2..
hari ni tinggal adik je sorang. Bila adik tido,ummi mula fikirkan kakak.
menitik air mata ni mengenangkan kakak..

Ummi harus tabah kerana ni semua untuk masa depan kakak..
ummi doakan kakak cepat belajar ape yang cikgu ajar, belajar bersungguh2 sampai berjaya menjadi seseorang..tak macam ummi yang hanya jadi surirumah saja. hmmm..
Ummi rindukan KAKAK..hehehe gelakkan diri sendiri!!

2 comments:

Zefa NorAsmara said...

Itu normal ummi.. dah nama pun seorang ibu. Saya dulu setiap kali habis pantang dan mula kerja, teresak2 kat taska nak tgl anak.. hehe..

Ummi AmnaAmzar said...

ummi xkeje ibu..xpenah tgal anak2..klau tgal ngn nenek dorang kejap2 g kedai tu ade laaa..bila dah ambik dia balik ni dgr suara dia bising2 main baru rs lega..