Pages

Followers

Thursday, February 10, 2011

Tau tak ape bende nih?



semalam hubby balik keje bawak balik bende nih..1 kotak..ummi pun pelik tengok..sebab 1st time kan. ni hadiah dari customer hubby yang datang dari Iran. ade gak dia bagi pistachio 1 beg besar...dah seminggu makan tak habis2...kesukaan anak beranak la tuuu...kat sini harganya mahal kan pistachio tu aka kacang 'cerdik'..nama kacang cerdik ni panggilan di kampung. sape yang tinggal belah utara tau kot kacang cerdik kan? hmmm..so sesape yang tau ape bende dalam gambar di atas sila buat tekaan ye...hmmm ade hadiah ke?

5 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam.....
rindu nak singgah sini..ayu memang sibuk untuk seminggu ini...selain en zalie, FIL pun kurang sihat...

kalau ayu teka boleh??
ini gelang kristal kan??

psst.kacang cerdik??? ayu suka...kalau dapat macam awak dr iran peeh....memang ori

Ummi AmnaAmzar said...

ayu: sedap kan kacang cerdik ni..

BIONIC WOMEN said...

sejenis makanan ker tuh?
macam sarang lebah yg selalu dalam madu tu pun ada..
atau gula batu?huhu

*azni* said...

kristal kot..hehe..

bun_nee said...

apa ni?? alamak tak tahu la