Pages

Followers

Monday, February 21, 2011

Semalam i pegi haMID VALLEY!!!

Semalam pujuk2 hubby ajak gi jalan mana2...dengan syarat tak nak pegi Mines..bukan ape, hubby ummi ni sgt senang, kalau pegi jalan bawak ummi dan anak2 pegi Mines, alasan dekat dan macam2 ada.Hasilnya, tiap2 minggu kitorang pegi Mines.. Huhu..mmg la Mines tu sgt dekat ngn rumah ummi tapi bagi la pandangan Ummi ni luas sikit, ye tak..sekali sekala langkah bior ler panjang ckit...pujuk2...rayu2...dapat la sampai ke haMID Valley..Alhamdulillah...sekali sekala pujuk dapat gak...Time kasih ye abang sayang!!! kalau bab bejalan mmg ummi sangat suke..mana tak nye hubby keje isnin sampai sabtu..full day..hari ahad je ummi n anak2 nak tengok dunia..kalau tak dalam rumah je la kitorang... tapi keluar agak lewat laaa..lepas asar dalam pukul 5 baru keluar, selesaikan keje2 di rumah dulu.. 

Sampai sana, perut dah lapar..cari makan dulu laaa.. 










pesal ummi tunjuk gambar minum jer nih??!! Masya Allah..baru perasan ms makanan sampai xsempat nak snap2...sebab kelaparan dah masing2...terus zuppppp...habis licin...habis makan g jalan2 sat, pastu dah maghrib...lepas maghrib sempat la ummi tgk2 handbag kat Sembonia... ish..ish...tak sangka incik hubbby suruh pilih nak yang mana..terharu youuuuu...dalam hati melonjak kegembiraan, macam tau2 je isteri beliau yang kecik comei ni teringin handbag baru...wakakaka!!! harga boleh tahan..

cantik ke? ummi ni xpandai sgt memilih barang, tapi hubby cakap cantik, ummi ambik je laa

anak2..dapat kasut sorang sepasang


dan ade lagi beberapa helai baju untuk anak2..so, kitorang left Mid Valley pukul 9.30 mlm.



kata2 ummi: ummi jarang2 sekali ke Mid valley, thats why keterujaan ummi lebih semalam..heeeeeeeeeee




2 comments:

mamalieyna said...

oooh ke Mid Valley eh, kita dok berhmpiran mid pun tak pernh ke sana sejak ber'anak' ni..huu nape ntah en suami tak suka bwk g sana..huu..

comel beg n kasut2 tu..^_^..best kan aktiviti gini..hee~

ibu_BatRiSya @wardah said...

woww...kasut itu sgt cute okay!
mahal tuh...sekali sekala belanja kan...yg penting kualiti..tul tak?