Pages

Followers

Monday, December 6, 2010

MAKAN, MAKAN DAN MAKAN!!


Suke Makan tapi tak nak naik plak berat badan tuh!!…mana taknyer…

tersangat lah lasak macam bulldozer!! Haha..betol ke?

Nape ummi cakap mcm tu?? Ye lah…semua bende dia nak tenggalong

(bahasa KEDAH rasanya,kalau tak betol bagitau eh).. kalau ngn walker merempit plak dia..kemain laju berlari.huhu

HEhe..ni lah dia RAGAM anak teruna Ummi yang semakin membesar dengan

gelagatnyerr…

jom kite layan picas gelagat bile anak Ummi makan!


makan satay!!..jgn buang lidi...nantiiii...


nanti saya mengamuk dan menangis camni tau!!


Makan jagung.. nyum..nyum..


Makan ayam goreng, nugget dan kentang goreng...
sgt gelojoh dan tamak..wakaka!


Nak buang tulang ayam tu, dia tak kasi..sedap agaknye..


3 comments:

AshAnas said...

anas pun suka tulang ayam, mmg sedap kot... keras, sesuai la bg diorg nk tumbuh gigi agaknya...

Ummi AmnaAmzar said...

tu la mama anas..sedap sgt smpy meleleh ayq liuq..hehe

iRa~" said...

amzar si budak botak..heee..
kuatnya mkn!