Pages

Followers

Wednesday, September 28, 2011

SOLEHAH menambat hatiku

TAHNIAH!!!
 kepada TV Alhijrah kerana telah bermula satu rancangan realiti TV yg terbaru iaitu 
SOLEHAH. Rasanya tak kurang bezanya dengan dengan rancangan kat 
Astro Oasis USTAZAH PILIHAN tu..
cuma Ummi tak langgan Astro, so, dapat lah jugak Ummi menonton rancangan serupa itu. 
So, pada sesape yang belum pernah tgk iklan @ rancangan nya yg baru shj bermula minggu lepas,
 jangan lupa setiap hari jumaat jam 8.30 mlm di TV Alhijrah. 

sama sama kita menontonnya..bukan sahaja memberikan hiburan secara islamik 
tetapi juga dapat mendidik jiwa kita dan anak2 untuk menjadi seperti mereka. 
Rancangan yang berilmiah yang bakal melahirkan Pendakwah Wanita.. 
Ummi sangat admire dengan semua peserta kerana pandai berbicara, 
bersuara lantang dalam meyampaikan pengucapan...ditambah pula pengacara nya ialah Irma Hasmie dan Nurul Iman, sgt cute dan lemah lembut so..
Jom kita tengok barisan peserta SOLEHAH:








P/s: Lagu tema rancangan ni pun sangat meruntun jiwa..:-)

3 comments:

Zefa NorAsmara said...

Ibu tak pernah tgk lg.. cantik2 semua solehah ni.. :D

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

tgk ustazah pilihan, tak sempat lg tgk solehah..nanti nak tgk lah, lgpun hos dia irma hasmi yg cantik tu kan..:)

Princess Solehah said...

ummi pun suka dengar lagu tema Solehah ni...sedap :)