Pages

Followers

Friday, November 26, 2010

BILA UMMI TENGAH MASAK...ANAK TERUNA UMMI......

Ni lah keje anak ummi petang tadi bile ummi tengah bz masak..ummi yang bagi tudung saji tu pada dia.. tak terpikir langsung dia nak bertenggek atas tu..huhu yang best nya bila dah duduk atas tu siap enjut2 lagi...nasib le tak redoh(pecah) tuDung saji tu..
Published with Blogger-droid v1.6.5

11 comments:

Siti said...

alolo comelnye. hehe. yg ni umur dia brape ummi?

Ummi AmnaAmzar said...

comel ye..tq...umo dia 10 bulan

micah aje said...

comey...
pandai dy temankan ummi dy...
^_^

kobEj0rdan~ said...

wahh, apeah name die kak??
tibe2 rase tak saba nak dpt anak:P

Ummi AmnaAmzar said...

micah: angin tengah baik ni...cube mood x elok ckit...kain batik ummi di gayutnyer..hehe

kobejordan: nama dia Amzar Syakir...sgt indah bile ade anak tau...dari pregnant smpy la skrg...xterluah ngn kata2

kobEj0rdan~ said...

haha, taun depan nak kawen!kompem.hehe:P

Ummi AmnaAmzar said...

oo..ye ke...tahniah...jd ayah yg baik ye!

AshAnas said...

kami punye tudung saji mcm ni jugak, mmg sorok la dr anas...
yang nenda die punye jenis tikar mengkuang, sedap la die nak henjot2... haha...

Ummi AmnaAmzar said...

ummi anas: pakai renyok la tudung saji kalau jenis mengkuang kalau di henjut2..huhu

Imma said...

Waaa...tahniah..berjaya naik dah turun..satu psingan kerja yang lengkap..bagusnyaa si teruns itu...cute... :-)

Ummi AmnaAmzar said...

imma: hehe...mmg sgt rajin pd umo2 ni...ummi nyer yg sgt penat..hehe