Pages

Followers

Sunday, August 5, 2012

Iftar hari ke 16

Salam ramadhan..entry pertama sejak kita berpuasa..dah 16 hari pun hari ni... Ishhh sibuk ngalahkan org berjawatan tinggi layaknya..hahaa..
Ni lah juadah ummi iftar hari ke 16..

Seperti biasa, iftar ummi di rumah mertua.. Aktiviti setiap kali ramadhan setiap tahun.. Kat rumah ummi bersahur je.. Tu pun kdg2 je masak, kdg2 beli lauk @ tapau dr rumah mak mertua ummi.. Kalau masak pun yg simple2 je goreng telur, ikan bilis, masak sayur je.. Hehhhe

Hmm..sekarang ummi sdg menunggu waktu berbuka.. Hari ni mak mertua masak : ayam msk lemak cili api, sayur dan kuih cara manis.. Yg lain pak mertua beli.. :-)



1 comment:

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.